livet som caroline

Tänkte berätta lite om mig själv nu, eftersom en hel del har förändrats. Så varför ska inte ni veta ? ;)
Ja då ska man börja berätta om sig själv, hur ska man börja?
Kanske starta med sitt namn, det kan vara en början så jag får väl göra det.
Mitt namn är, Caroline Dafina Tahiri. Namnet dafina fick jag ifrån pappas släckt.
Efternamnet tahiri, kommer också ifrån pappas släckt. Riktigt coolt efternamn eller? ;)
17 år är man, bor i karlstad med min underbara mamma och mina två underbar
små söta katter. Vännerna ska man inte tala om, dom är det finaste jag har.
Har en hel del vänner, men har även mina bästa. Ni vet vilka ni är så behöver inte berätta om er här.
Har världens finaste kille, Supakit! ♥
Ja, vad mer ska man berätta, Skolan kanske?
OKej då, kan väl berätta lite om den.. Finns inte så mycket att berätta förutom
att jag verkligen HATAR den..
Nej, nu orkar jag inte skriva någonting mer.
Men ni får gärna fråga något så kommentera så svarar jag på era frågor!

Bästa Rebecka & Jag !
Min beby! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, veckans blogg - vinnarna ligger just nu uppe på min blogg :)

Kika om det blev du, annars kan du gärna anmäla dig igen :D kram



Inlägget -> http://byyemelie.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang.html

2011-09-27 @ 15:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0