INBROTT/STULIT MAMMAS BIL!!!

Förlåt för denna inlägg men jag ska skriva av mig, är så förbannad ..
Nu är det så här : MIN MAMMA'S BIL ÄR STULEN!
Självklart är jag förbannad , och vill göra någonting åt detta.
Jag och min familj, och mina vänner har våra misstankar till några utlänningar.
Seriöst hur kan man hålla på så här?
Ni har väl läst om inbrottet i våran bil ? Nu lyckades dom att ta bilen ifrån oss..
Är jätte sur och ledsen för detta, så vi hoppas att bilen är hel och polisen hittar den!


Men denna helg får inte förstöras för det, väntar på mat och älsklingen!
Sen blir det säkert mys med mamma och killen ( glömde mina två katter.. )
Eller ut och ragga lite på stan med vännerna och killen..

Hur ser eran kväll ut?



Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej vad roligt :) Jag läääängtar så himla mycket till semestern nu! Gör inte du?

2011-06-02 @ 12:57:03
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0