Skolan

Sitter i skolan nu och har engelska bytte grupp till cecilias grupp istället.
Var nyss till Actic och tittade på prislista för att börja gyma.
Ska se om det blir att börja nästa månad med cecilia, och kanske gyma lite med lil'babustyle
Idag ska jag inte göra så mycket, vid fyra ska jag träffa killen och se vad vi ska göra, det är
så fint väder så vi ska väl gå till garaget och tråka där eller vad nu vi kommer att hitta på.
Nej nu får jag fortsätta med min engelska , måste komma på vad jag ska läsa om
till imorgon eftersom vi har engelska basic, där vi ska läsa någon stycke för några i klassen.



Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

Actic är ett fett bra ställe! :) Lugnt är det också! Det är värt pengarna! :) Självklart ska vi träna tsm! :)

2011-03-15 @ 09:37:16
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0