Shopping med mor min igår

I det tidigare inlägget skrev jag att jag skulle åka till mammas jobb och det gjorde jag.
Hjälpte mamma lite innan vi skulle till willys och handla mat och sånt där som man behöver.
Fick med mig ett par skor och två par nagelack, va så underbart och vara med mamma igår så det var inte sant.
Nu sitter jag här med jimmy och mamma som går runt i lägenheten och städar och har sig. Som vanligt asså?
En riktigt fin dag det här, solen skiner och solglasögonen på.
Ny blogg design med, tog den från bloggdesign.nu
kände att den andra va för jobbig så det blev den här istället.
Skorna mamma köpte: 299.-
Blå och Gul nagelack från maxi 2 st för 99.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0