Bloggning på g

Nu börjar jag blogga vanligt nu igen, hoppas verkligen att bloggningen fortsätter som de ska.
Sitter här med malin och nu ska vi göra några parodier på 5 filmer.
Dom fem filmerna är The Ring - kick-ass - trassel- wild child och den femte filmen har vi inte hittat än.
Det här kommer att bli suverän när det är klart, så kanske jag lägger upp de på bloggen om jag får av dom som
är med .
Slutar klockan ett idag sen ska jag hem och lämna lite saker och sen gå till bussen och åka till mammas jobb och handla mat och sen köpa skor till mig och hörlurar eftersom mina två katter tuggar sönder mina hörlurar.
Nej nu måste jag verkligen börja plugga och det måste verkligen gå fort nu, jag ligger så efter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0