Lil wayne - how to love.

Tjenare nu är jag här igen, sitter vid mammas dator ( som är även min då).
Kommer mest blogga på denna datorn, för de känns bättre att redigera bilder och sånt där här.
Sitter även och lyssnar på musik, den mästa del av mitt liv är att lyssna på musik ? kanske inte så konstigt eller?
Idag blir det inte så mycket att göra, va tänkt att pojken skulle komma. Men som sagt hans mamma jobbar och de va tänkt att han skulle åka med. Men vem vet han kanske kommer senare på kvällen ?
How to love, är lil wayne's nya låt . Det måste ni lyssna på även om ni kanske inte tycker om sån musik
så är det helt värd på att lyssna på .
Nästa inlägg lägger jag in några favorit låtar som jag brukar lyssna på när jag är ensam hemma eller bara vill ha någonting bra att redigera bilder till.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0