i walk the line

Hejsan igen, vad sitter ni och gör då?
Ligger ni i solen och steker, eller badar ni ?
Eller är ni på semester och lever livet, själv så sitter jag här igen och väntar på att killen
kommer igen för han råkade spilla kaffe på sig själv. Hur klumpig kan man vara egentligen ?
Tittar lite på hundar på blocket och systemkamera eftersom jag fyller snart år.

Vad har ni hittat på under detta sommarlovet då?
Igår så var jag med killen, robert vi tittade på i walk the line med jhonny cash.
Super bra film, någonting jag kan rekomendera.

Vad ska ni göra idag då?
Jag vet inte vad det blir imorgon mest bara ta det lugnt med killen .
Kanske ut och spela lite musik i bilden med robert?.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0