Allting på en gång kanske?

Nu är headern klar, eller den har varit det väldigt länge.
Har bara inte orkat att lägga in den, har varit för varmt idag
så har bara luggit i sängen och lyssnat på musik! Även det känns verkligen bra, har nyss målat naglarna och tå-naglarna, kände att de behövdes. Eller så är det så här, att jag hade lite tråkigt.

Tänkte berätta lite saker inte för att de är så viktigt men ändå?
Första saken är att jag har färgat håret igen, svart och jag säger ubersnyggt.
Andra saken är väl att jag inte kanske kommer att uppdatera bloggen varje dag och massa inlägg per dag.
Utan jag tar den dagen som kommer, och när jag känner för att blogga.
18 Dagar tills det blir ett party för mig, och 19 dagar kvar eftersom jag fyller år.
Blir nämligen 17 , så de ska vi fira mina vänner och jag. ( även familj )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0