Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Typ av killar jag faller för ?
Detta kan bli svårt, men kan försöka att berätta så mycket.
Utseende: Faller mest för dom med fina ögon, typ bruna eller gröna.
Hårfärg spelar direkt ingen roll, egentligen. Killar ska vara långa, och har muskler ( eller ja .. lite )
Klädstil:Lite klädmode ska killar jag ''faller för'' .. Snygga kläder, ibland slappar stilen.
Lite som jag då, kan variera kläderna snyggt.
Nej men helt ärligt bryr jag mig inte, bara han inte klär sig som en fjortis.
Personlighet: Som min kille , * fnizz *
Personligheten är det viktigaste som finns, dom ska vara snälla och underbara.
Dom ska vara snälla, och vara rolig . Och varför inte lite knasig ?
Övrigt: Det värsta är .. ATT LJUGA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0