Dag 1 - om mig

Dags att breätta lite om mig då, eller vill ni vänta lite ?
Nej nu kör jag!
Om mig
MItt namn är då caroline tahiri, född i sverige med albansk/kosovo ursprung.
Mer känd som lil' tahiri, eller fiskbög ( men de ska vi inte gå in på hur jag har fått dom namnen)
Född 94, då är jag alltså 16 år.
uppväxt i hagfors liten håla, har bott lite över allt i sverige har flyttat runt ett par gånger.
Men just nu bor jag i karlstad, en underbar skit stad.
Har värdens underbaraste kille, älskar han till tusen.
Han får mig alltid på bra humör, den finaste killen.
Har direkt ingen favorit färg, men älskar blå och vit.
Älskar kläder och älskar att shoppa, det är helt underbart.
Jag är en bortskämd unge, missta mig inte nu.
Men jag får precis nästan vad jag vill av mamma,och pappa.
Det är väl för att jag är minst av ungarna på mamma's sida
och äldst av ungarna på pappa's sida.
Ja ni hörde mig rätt, mina föräldrar är skilda sen jag var 5 år,
alla som vet hur det är, att ha skilda föräldrar vet hur det är.
Min pappa bor i varberg då, som ligger en timme utan för göteborg.
Har mina underbara syskon där, och min underbara släkt där. Är nästan
aldrig där och hälsar på längre, som jag brukar.
Framtiden.
JAG SKA BLI FOTOGRAFF!
Det har jag bestämt, jag ska bli fotograff.
Sen ska jag ha två barn, en man och ett hus.
Mina önskedrömmar, de är bara för bra!
Dags att berätta lite om mig då, eller vill ni vänta lite ?
Mitt namn är då caroline tahiri, född i sverige med albansk/kosovo ursprung.
Mer känd som lil' tahiri, eller fiskbög ( men de ska vi inte gå in på hur jag har fått dom namnen)
Född 94, då är jag alltså 16 år.
uppväxt i hagfors liten håla, har bott lite över allt i sverige har flyttat runt ett par gånger.
Men just nu bor jag i karlstad, en underbar skit stad.
Har värdens underbaraste kille, älskar han till tusen.
Han får mig alltid på bra humör, den finaste killen.
Har direkt ingen favorit färg, men tycker mest om blå och vit.
Älskar kläder och älskar att shoppa, det är helt underbart.
Jag är en bortskämd unge, missta mig inte nu.
Men jag får precis nästan vad jag vill av mamma,och pappa.
Det är väl för att jag är minst av ungarna på mamma's sida
och äldst av ungarna på pappa's sida.
Ja ni hörde mig rätt, mina föräldrar är skilda sen jag var 5 år,
alla som vet hur det är, att ha skilda föräldrar vet hur det är.
Min pappa bor i varberg då, som ligger en timme utan för göteborg.
Har mina underbara syskon där, och min underbara släkt där. Är nästan
aldrig där och hälsar på längre, som jag brukar.
Framtiden.
JAG SKA BLI FOTOGRAFF!
Det har jag bestämt, jag ska bli fotograff.
Sen ska jag ha två barn, en man och ett hus.
Mina önskedrömmar, de är bara för bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din framtid, satsa på fotograf nu, och lär dig photosop! =)

2011-02-15 @ 09:25:22
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: issa

Hej :)



Jag har startat en ny funktion på bloggen. Nu har alla som vill möjlighet att gästblogga hos mej. Det är gratis och mycket enkelt. Det enda man behöver göra är att skicka ett mail till mej, sen är det klart. Det är ett lätt sätt att få lite nya läsare och en fantastisk motivation att blogga :)

Du är hemskt välkommen att testa funktionen om du vill. Här är dom lätta instruktionerna:

http://stuumpan.blogg.se/category/gastblogga.html



Om du är helt ointresserad ber jag om ursäkt för att jag störde och önskar dej en fortsatt trevlig kväll.

// Stuumpan

2011-02-15 @ 11:46:33
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0