Äventyr med..

Igår var jag till göteborg med älsklingen , robert och linda.
Vi åkte först utan för gbg och tittade på en bil , sen åkte vi till volvo museumet .
Jag älskar volvos, det är det finaste bilarna som finns. Enligt mig då, men kanske inte entligt dig?

Sen åke vi runt göteborg, och käkade och hade det gött.
När vi var klara i göteborg så åkte vi till götanet och hämtade en bil där till robban och linda.

Vi kom väl hem igår natt , vid 12 tiden ungefär.
Älsklingen min föjlde med mig hem och sov här.



Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

SV: Tack sötnöt! Ja men trevligt, hade du det roligt då? :D Fattar inte hur du kan åka till gbg utan mig :( <3

2011-02-27 @ 18:16:20
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0