Ledigt?

Mamma slutade lite tidigare idag, så vi åkte iväg och handlade lite saker inför imorgon och ''stor handlade''.
Jag fick med mig ett par skor, just nu väntar jag på att min kille ska komma så att jag kan gå upp till affären de är alltid någonting man har glömt att köpa , det brukar vara så för mig och mamma för er med?
Sitter även och lyssnar på Ola- All over the world så himla bra låt smälter när jag hör den , vet inte varför men de kanske är så bara?  Jag lägger in den låten efter detta inlägg!
Mycket att göra senare ikväll, måste städa fixa lite inne i mitt rum ta bort massa saker. Ni har fortfarande inte sett mitt rum , och det är så här mitt rum är inte ens klart än mycket som fattas. Men tillbaka till mycket att göra, mamma ska ha en litet kalas imorgon så tårta måste fixat , sprit och massa annat sånt där ! :)
Eftersom mamma fyller år på måndag så blev det kalaset imorgon istället!.
Här är skorna jag köpte ! Jag älskar de här, hur underbara som helst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0