Tröttisen ?

Sitter här vi mammas dator, eftersom det är bättre och roliga att blogga här ifrån. Fråga mig inte varför, antagligen är det för att de är så stor skärm? ( skämt och sido, visst jag älskar min dator men mammas är roligare )
Många har smsat mig och frågat om jag ska till stan idag, och titta på fbk spelarna tar sitt guld?
Men då säger man självklart nej, jag bryr mig inte så mycket om hocyke. Om det skulle vara
fotboll tex då skulle jag vara där först och längst fram!
Jag har inte varit så aktiv, det beror nämligen att jag har bråkat med min kille.
Men få se om de löser sig, det hoppas jag väl. Men ska snart lägga mig i sängen och snussa lite.
Eller sätta på någon dålig film som man kan soma till fort, har ni någon sån film ?

Tänkte även lägga in dagens favorit låt sen efter detta inlägg.
Kan ni gissa vilken låt? Kan säga att det är en av Katy Perry







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0