Ni kommer väl ihåg?

Ni kommer väl ihåg ( eller varför inte gå och backa bandet? ) .
Jag gjorde hål i mina byxer för ett tag sedan , och nu tycker jag att ni kan få se en bild på dom.
Det blev inge foto ute idag, det blåser och sen har jag ingen som kan följa med mig ut.
Så jag tog lite bilder till headern istället för gamla bilder ? Få se om jag lägger ut header, eller har kvar den gammla
Tycker verkligen att ni kommenterar dåligt. Men det kanske är bloggaren som bloggar för lite?
Tänkte även köra hiss och diss, och varför inte en frågestund , eller varför inte ? Sen kommer det upp en ny kategori '' Länkbyte'' Tänkte även köra det, så de blir lite fart på snurret
Här är byxerna jag pratade om, Hiss eller Diss?



Kommentarer
Postat av: lil' babustyle

Byxorna blev väldigt fina! :)

2011-04-13 @ 18:47:31
URL: http://babustyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0