Mycket att göra, men för lite tid.

Tjenare alla där ute sovit gott?
För det har absolut inte jag gjort, massa tjaffs med killen igår kväll.
Så kunde jag självklart inte sova, men tur att mamma följde med mig ut igår och gick
runt där jag bor i ungefär 2 timmar. Hon är snäll hon, och jag vet att du läser min blogg.
Så då tänkte jag passa på och skriva någon rad åt dig.
Tack för att du finns min underbara mamma, jag älskar dig!
Men tillbaka till verkligeheten, jag måste göra massa saker innan min kompis
kommer hem till mig för att vara här i en timme sen åka ner till stan och käka någonting
innan vi ska till marieberskkogen och fira valborg. Kameran ska självklart med om jag hittar
några batterier som funkar '' Det är en annan femma det''.

Så om du som bor i karlstad och känner igen mig så va inte blyga och kom fram till mig så kan
vi byta några ord du och jag?

Dagens att göra lista:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0