Fredag och solen skiner .

SOLEN SKINER OCH JAG ÄR PÅ TOPP.
Nu har jag tagit tag i mitt liv, och börja jobba mig upp igen.
Bloggen börja bli tråkig, så nu kommer jag att lägga tid på denna här.
Nyss haft idrott och då cyklade jag , gud vad jobbigt det var.
Nu sitter jag på median,med malin och lyssnar på musik och inte gör ett skit.
Bara sitter här och slappar för fullt, sen efter luchen ska jag börja jobba på min filmanalys.

Vad ska ni göra en sån här underbar fredag?

Jag på idrotten, totalt osminkad och då vill jag inte visa mig
Slappa framför solen, ut med vänner ikväll?
Eller ska ni göra som jag, ut i solen med pojkvännen min






Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv, kanske, vi kollar lite på hus ^^

Jo då jag mår fint, sj då gumman? <3

2011-04-08 @ 12:35:48
URL: http://michawidjeback.blogg.se/
Postat av: sessie

sv: hihih, dom blev rätt najs ;D

2011-04-08 @ 17:46:57
URL: http://nollfemfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0