- tolka det som ni vill.

Tänkte bara rekomendera den filmen jag tittade på i förra inlägget, det är super bra.
Om du är en som tycker om att skratta jätte mycket , och vill mysa med familjen eller din flickvän/pojkvän
så är det här en bra film att mysa till.
Nu sitter jag och tittar på 2 1/2 män, ska snart lägga mig i sängen eller titta på någon film.
I helgen har jag inte gjort så mycket, har tittat på blocket efter en bil till mig. Blev så kär i en volvo 740 en mattsvart, måste ha en bil eftersom jag ska ta körkort snart. Kanske köper en nästa månad eller så, bara jag får lite mer pengar.
Nej nu blir det verkligen att stänga av datorn ( som att det kommer att hända ? ) tror inte det, nej men nu
menar jag det här nu ska jag stänga av datan och ta någonting att dricka.
Hoppas ni har haft en underbar helg som jag har haft!

Äntligen ställer han upp på en bild..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0